I'm listening Nokosuai Ginawo ku, a song popularize by Felix Agus. I wish I can have Felix's original KadazanDusun album for my Christmas present this year. Might fly to Sabah this coming holiday... Sabahan folks... jumpa di sana ya...
Nokosuai Ginawo Ku_Felix Agus
Nung id maso-maso'd toruhai diti
Koboros oku'd tumongkiad dika
Kada noh koruol oh ginawo nu
Tu iti noh ralan pilion ku...
Id pomusarahan ku nopo daa
Au oku noh sipogihum do suai
Nga au ku nokoilo'd ti ginawo ku
Tu suminimban ie dii pamah
Nokotongkiad oku dika toruhai
Iri nod nokosuai ginawoku
Otopot noh kanto oh boros do tulun
Sodu id mato, sodu nogi id ginawo
Uludon ku o hopod tunturu ku
Mokiampun okud kumaa dika
Mimang yoku noh matu'i nakasala
Apatut nod katagadan nu
Oh ya... I'd been tag by Chen for this topic, Five Things I Miss From My Childhood.
1. I miss my good time with my two grandpas...
2. I miss my good time playing with my brother, Fred and cousins (all boy)
3. I miss the time where there's nothing to worry about.
4. I miss the time when I'm not worried about my vision... (now having short sightedness)
5. I miss all my childhood friends.
HAPPY INDEPENDENCE DAY, SABAH!!
11 months ago